Символізм в дзен-саду
10683 Символізм в дзен-саду

Символізм в дзен-саду


Основна структура японського саду визначається архітектурою, яка його містить; тобто каркас з міцних елементів, таких як будівлі, веранди і тераси, доріжки, Цукияма (штучні гірки) і кам’яні композиції. Ідеально підходить для установки на невеликих площах або в місцях без достатнього освітлення та вентиляції у традиційному саду.

В японському саду багато думок про дзен. Ось деякі ключові елементи в якості прикладів:

ворота (торії), паркани, солом’яні мотузки і прапори діяли як позначки для позначення ступенів.

Мости(хаши) перехід через міст був аналогічний переходу з одного світу в інший. Коли вплив дзен вийшло на перший план, мости придбали більш даоський сенс переходу від світу людини до світу природи, переходу з цього плану на вищий

вода (Мідзу) Буддизм завжди вважав воду найбільш вдалою метафорою для людського існування, дорослішання, накопичення сили у своєму сходженні, щоб спокійно зникнути в морі (знову переродившийся в дощ). У ставках В саду це створює «негативний» простір в саду, де більше нічого немає.

Насадження. Хоча дзен фактично зменшив палітру рослин, коли він з’явився, все ще є кілька ідей дзен щодо насаджень. Великий бамбук часто зустрічається в храмових садах, тому що очерет — відмінний приклад принципу кашка або «порожнє серце» (порожнє серце забезпечує силу завдяки гнучкості). Сливи — це повторюваний мотив дзен, квітучий без листя, часто, коли сніг все ще лежить на землі (символізуючи весну і відродження). Сосна відома як Mutsuзвук, схожий на слово «чекати», тому його поміщають у сад як символ сили і терпіння

святині вони були швидше розумовими, ніж фізичними конструкціями, місцем, існуючих в розумі, а не місцем, яке можна було побачити. Храм — це духовне середовище. Це також місце, де зустрічаються люди і дух.

По темi:  Факти про садових метелики

пісок або гравій являє воду. Граблі чи ні граблі, які символізують море, океан, річки або озера.

Зішкріб гравію візерунок, що нагадує хвилі або водну брижі, виконує естетичну функцію. Священики дзен практикують ці граблі, щоб допомогти їм зосередитися. Досягти досконалості лінії нелегко. При необхідності граблі відповідають малюнку гірських хребтів і обмежені деякими кам’яними об’єктами в області гравію. Тим не менш, часто шаблони не є статичними. Розробка різноманітних моделей — це творча і надихаюча завдання.

камені є основними елементами дизайну в японському саду. Вони вважаються більш важливими, ніж дерева для японців, можливо, з-за сильного прагнення до вічності, а камені представляють собою вічні елементи в природі. У японському дизайні саду каміння використовуються у поєднанні з іншими каменями або піском, щоб запропонувати природну сцену або створити абстрактний візерунок. Форми натуральних каменів були розділені на п’ять категорій, званих п’ятьма натуральними каменями. Японці використовували знаки дерева, вогню, землі, металу і води для позначення кам’яних елементів і застосували їх до п’яти класів кам’яних фігур:

  1. Тайдо: дерево. Висока вертикаль Передбачає високі дерева. Також називаються камені тіла, розташовані на задній частині групи.
  2. Рейшо: метал. Низька вертикаль. Це передбачає стабільність і стійкість металу. Часто згруповані з високими стояками. Іноді це називають камінням душі.
  3. Shigyo: вогонь. Арки Гілки, які формують як вогонь. Ці типи гілок називають кам’яною атмосферою і сеча каменів. Часто розміщується спереду і збоку з іншими фігурами.
  4. Сінтай: вода. Плоский або горизонтальний. Називається рівними камінням або камінням розуму і тіла. Зазвичай використовується для гармонізації в рок-групах.
  5. Кикяку: земля. Лежить часто відомий як камені кореня або прострації. Зазвичай розміщується на передньому плані для створення гармонійного образу.
По темi:  Пероноспороз или ложная мучнистая роса

Послання в дзен-саду полягає в тому, що кожна розділена область залишається представником всієї природи; паркан допомагає нам розпізнати поділ, і сад повинен нагадувати нам про цілому. Ворота в парканах дуже схожі на міст в глибокому сенсі; фраза «пройти через ворота» є метафорою становлення ченцем.

Перехід між одним станом буття і іншим.

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Статті)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

2 × три =

Сейчас читают:
Top